HURTOWNIA "OLA" S. C. MAŁGORZATA JANKOWSKA, ARTUR JANKOWSKI UL. S. WYSPIAŃSKIEGO 5, 09-100 PŁOŃSK

Promocja Dostawa Gratis

Newsletter Jankowscy - Informacje o Nowościach i Promocjach
Zapisz się na Nasz bezpłatny Newsletter i odbierz Rabat - 5% na kolejne zakupy;-)
Producenci
Promocje
Bokserki Neon 010/48 Gift Box
Bokserki Neon 010/48 Gift Box
37,99 zł 34,19 zł
Bokserki Nest 010/49 Gift Box
Bokserki Nest 010/49 Gift Box
37,99 zł 34,19 zł
Bokserki Donkey 010/45 Gift Box
Bokserki Donkey 010/45 Gift Box
37,99 zł 34,19 zł
Odpowiedzialność, Zwroty i Reklamacje

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

  1. Z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
  2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), z tym zastrzeżeniem, że jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru.

 

WYMIANY

 

  1. Przewidujemy możliwość wymiany zakupionego towaru na inny model, rozmiar czy kolor w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Państwa przesyłki – na koszt kupującego. Wymieniany towar powinien być odesłany w stanie nie noszącym śladów użytkowania, czysty, niepoplamiony, pozbawiony zapachów (np. perfum, kremów, balsamów itp), posiadający oryginalne wszywki i metki, w oryginalnym pudełku, zabezpieczonym dodatkowo np. opakowaniem tekturowym chroniącym przed uszkodzeniem towaru w czasie transportu.
  2. Do towaru koniecznie trzeba dołączyć otrzymany dowód zakupu (paragon fiskalny).
  3. Ewentualną nadpłatę zwracamy na podane przez klienta konto bankowe.
  4. W celu dokonania wymiany proszę poinformować Nas o tym drogą mailową oraz wysłać do Nas pismo dotyczące wymiany/zwrotu towaru na niżej podany adres. Do tego celu można użyć formularza dostępnego tutaj.

 

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

 

  1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: ul. Płocka 29, 09-100 Płońsk. Można do tego celu użyć naszego formularza reklamacji dostępnego tutaj. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail: cezary@bielizna-jankowscy.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.
  5. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Towar odsyłany ze względu na wady fabryczne po 14 dniach od dnia jego otrzymania powinien posiadać dołączony oryginalnie dowód zakupu (paragon fiskalny). Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody spisanego w obecności doręczyciela. Koszty przesyłek za reklamacje nieuzasadnione czyli wady towaru nie wynikłe z winy producenta ponosi klient.

 

ZWROT TOWARU NA PODSTAWIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.).
  2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
  3. Dodatkowe Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na podany niżej adres korespondencyjny). Do tego celu możecie Państwo użyć naszego formularza zwrotu dostępnego tutaj.
  5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  9. Zwracany towar powinien być w stanie nienoszącym śladów użytkowania, czysty, niepoplamiony, pozbawiony zapachów (np. perfum, kremów, balsamów itp), posiadający oryginalne wszywki i metki, w oryginalnym pudełku, zabezpieczonym dodatkowo np. opakowaniem tekturowym chroniącym przed uszkodzeniem towaru w czasie transportu. Do towaru koniecznie powinien być dołączony otrzymany dowód zakupu (paragon fiskalny). Produkty, których zwrot nie zostanie uznany (jako, że towar odesłany został po wymaganym terminie), będą odsyłane na koszt klienta.

 

Nazwa i siedziba firmy

 

BIELIZNA M&A Jankowscy Hurtownia OLA s.c.
St. Wyspiańskiego 5
09-100 Płońsk

 


Adres do wysyłki wymian, zwrotów i reklamacji

 

Płońsk 09-140, ul. Płocka 29

 

 

Adres email dotyczący formalności sprzedażowych

 

cezary@bielizna-jankowscy.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl